eprintid: 10272 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 3467 dir: disk0/00/01/02/72 datestamp: 2018-09-06 10:18:42 lastmod: 2018-09-06 10:18:42 status_changed: 2018-09-06 10:18:42 type: article metadata_visibility: show title: Сучасні проблеми формування валеологічних знань у школярів молодших класів у системі фізичного виховання language: ukraine abstract: Падіння рівня життя, соціальні потрясіння, погіршення загальнодоступної медичної допомоги, які відзначаються останнім часом, не дають підстави чекати позитивних зрушень в стані здоров'я дітей. На думку більшості учених, громадськості потрібні нові радикальні заходи по охороні здоров'я дітей. Необхідний новий підхід до цієї проблеми. Нормативні документи звертають увагу місцевих органів управління фізичною культурою і спортом, державних органів освіти на доцільність заходів по збереженню і зміцненню здоров'я учнів, формування у них потреби у фізичному вдосконаленні і здоровому способі життя keywords: Традиційні форми навчання і методичні підходи до процесу фізкультурної освіти,Процес формування звичок здорового способу життя і фізкультурно-валеологічних знань у дітей молодшого шкільного віку creators_name: Кафтанова, Т. В. creators_name: Ляшко, Ю. С. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_the full_text_status: public date: 2011 date_type: published publication: Валеологічна освіта в навчальних закладах України: стан, напрямки і перспективи розвитку number: 19 pagerange: 248-254 refereed: TRUE citation: Кафтанова, Т. В., Ляшко, Ю. С. (2011) Сучасні проблеми формування валеологічних знань у школярів молодших класів у системі фізичного виховання. Валеологічна освіта в навчальних закладах України: стан, напрямки і перспективи розвитку (19). с. 248-254. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/10272/1/%D0%A1%D0%A3%D0%A7%D0%90%D0%A1%D0%9D%D0%86%20%20%D0%9F%D0%A0%D0%9E%D0%91%D0%9B%D0%95%D0%9C%D0%98%20%20%D0%A4%D0%9E%D0%A0%D0%9C%D0%A3%D0%92%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%AF%20%20%D0%92%D0%90%D0%9B%D0%95%D0%9E%D0%9B%D0%9E%D0%93%D0%86%D0%A7%D0%9D%D0%98%D0%A5%20%D0%97%D0%9D%D0%90%D0%9D%D0%AC.pdf