%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Арешонков, В. Ю. %D 2013 %F zu2:10283 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 71 %P 21-26 %T ХАРАКТЕРИСТИКА ЗМІСТУ ПРЕДМЕТА ''КОНСТИТУЦІЯ СРСР ТА УРСР'' У РАДЯНСЬКІЙ ШКОЛІ (30-50-І РР. ХХ СТ.) %U http://eprints.zu.edu.ua/10283/ %X У статті висвітлено процеси формування та удосконалення змісту правознавчого предмета ''Конституція СРСР та УРСР'' у радянській школі. Зроблено висновок, що функціонування правознавчого предмета в межах ''школи знань'' вимагало від учнів лише запам’ятовування правової інформації та усвідомлення ідеологічно-партійних настанов щодо організації, устрою та функціонування радянської держави, її органів влади й управління. Зміст правознавчого спрямування спочатку був виокремлений з інтегрованого змісту суспільствознавства, а на початку 60-х рр. знову інтегрувався складовою в новий курс ''Основи політичних знань'' (з 1962 р. – ''Суспільствознавство'')