eprintid: 10296 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/02/96 datestamp: 2013-12-17 07:07:06 lastmod: 2015-08-15 05:09:16 status_changed: 2013-12-17 07:07:06 type: article metadata_visibility: show title: Класифікація оптимізаційних навчальних задач для побудови операційної частини змістового модуля language: ukraine abstract: У статті висвітлено основні питання розробки системи навчальних задач курсу "Методи оптимізації". Описано зміст понять "задача", "пізнавальна задача". Наведено її складові частини. Запропоновано класифікацію оптимізаційних задач на: побудову математичної моделі; вивчення властивостей задач певного класу; вивчення методів (алгоритмів) розв’язування задач даного класу; завдання дослідницького характеру. Подібна типологія надає можливості реалізації системного підходу у вирішенні проблеми вивчення студентами фундаментальних та спеціальних дисциплін. creators_name: Сікора, Я. Б. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2013 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 71 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 73-77 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Клочко В. І. Система задач як засіб формування професійно значущих знань з інформатики студентів економічних спеціальностей : [монографія] / В. І. Клочко, Н. І. Праворська. – Вінниця : УНІВЕРСУМ- Вінниця, 2008. – 140 с. 2. Леонтьев А. Н. Деятельность, сознание, личность / А. Н. Леонтьев. – М. : Политиздат, 1977. – 304 с. 3. Балл Г. А. Теория учебных задач : психолого-педагогический аспект / Г. А. Балл. – М. : Педагогика, 1990. – 184 с. 4. Тихомиров О. К. Структура мыслительной деятельности человека (Опыт теоретического и экспериментального исследования) / О. К. Тихомиров. – М. : Изд-во Московского ун-та, 1969. – 304 с. 5. Фридман Л. М. Как научиться решать задачи / Л. М. Фридман, Е. Н. Турецкий. – М. : Просвещение, 1989. – 192 с. 6. Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / С. У. Гончаренко. – К. : "Либідь", 1997. – 374 с. 7. Беспалько В. П. Слагаемые педагогической технологии / В. П. Беспалько. – М. : Педагогика, 1989. – 192 с. 8. Давыдов В. В. Проблемы развивающего обучения / В. В. Давыдов. – М. : Педагогика, 1986. – 240 с. 9. Лернер И. Я. Проблема познавательных задач в обучении основам гуманитарных наук и пути ее исследования (постановка проблемы) / И. Я. Лернер // Познавательные задачи в обучении гуманитарным наукам. – М. : Педагогика, 1972. – С. 5–37. 10. Коваленко Е. Э. Методика профессионального обучения / Е. Э. Коваленко. – Харьков : Изд-во "Штрих", 2003. – 480 с. 11. Формирование системного мышления в обучении / [под. ред. З. А. Решетовой]. – М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2002. – 344 с. 12. Сериков В. В. Образование и личность. Теория и практика проектирования педагогических систем / В. В. Сериков. – М. : Издательская корпорация "Логос", 1999. – 272 с. 13. Зайченко О. Ю. Дослідження операцій : [збірник задач] / О. Ю. Зайченко, Ю. П. Зайченко. – К. : Видавничий дім "Слово", 2007. – 472 с. citation: Сікора, Я. Б. (2013) Класифікація оптимізаційних навчальних задач для побудови операційної частини змістового модуля. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (71). с. 73-77. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/10296/1/14.pdf