%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Щерба, Н. С. %D 2013 %F zu2:10298 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 71 %P 84-88 %T Зміст підготовки майбутніх учителів іноземних мов до використання веб-квестів у професійно-педагогічній діяльності %U http://eprints.zu.edu.ua/10298/ %X У статті обґрунтовано доцільність підготовки майбутніх учителів іноземної мови до використання веб-квестів у школі. Розкрито предметну специфіку основних компонентів змісту цієї підготовки, серед яких: сутність поняття "веб-квест у викладанні іноземних мов", його структура та різновиди. Проаналізовано співвідношення понять "веб-квест" і "проект". Запропоновано приклади формулювання завдань 12 різновидів веб-квестів, придатних для використання у процесі вивченні мов.