relation: http://eprints.zu.edu.ua/10309/ title: ВИКОРИСТАННЯ ВЕБ-ЗАВДАННЯ ЯК ЯКІСНО НОВОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ – ФІЛОЛОГА creator: Самойленко, Ю. П. subject: LB Теорія і практика освіти description: У статті проаналізовано можливість використання нового методу навчання майбутнього вчителя – філолога мовам (іноземній, державній, рідній) і літературі (українській, зарубіжній), а саме методу веб- завдання. Розглянуто роль і значення інформаційних технологій для навчального процесу. Розкрито характеристики веб-завдань, деякі труднощі їх використання. Спираючись на аналіз наукової літератури та власні спостереження, окреслено можливі шляхи вирішення проблем впровадження веб- завдань у процес професійної підготовки майбутнього вчителя – філолога. publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка date: 2013 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/10309/1/25.pdf identifier: Самойленко, Ю. П. (2013) ВИКОРИСТАННЯ ВЕБ-ЗАВДАННЯ ЯК ЯКІСНО НОВОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ – ФІЛОЛОГА. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (71). с. 132-135. ISSN 2076-6173 language: ukraine