%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Самойленко, Ю. П. %D 2013 %F zu2:10309 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 71 %P 132-135 %T ВИКОРИСТАННЯ ВЕБ-ЗАВДАННЯ ЯК ЯКІСНО НОВОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ – ФІЛОЛОГА %U http://eprints.zu.edu.ua/10309/ %X У статті проаналізовано можливість використання нового методу навчання майбутнього вчителя – філолога мовам (іноземній, державній, рідній) і літературі (українській, зарубіжній), а саме методу веб- завдання. Розглянуто роль і значення інформаційних технологій для навчального процесу. Розкрито характеристики веб-завдань, деякі труднощі їх використання. Спираючись на аналіз наукової літератури та власні спостереження, окреслено можливі шляхи вирішення проблем впровадження веб- завдань у процес професійної підготовки майбутнього вчителя – філолога.