eprintid: 10312 rev_number: 17 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/03/12 datestamp: 2013-12-17 09:58:25 lastmod: 2015-08-15 05:11:14 status_changed: 2013-12-17 09:58:25 type: article metadata_visibility: show title: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ АРХІТЕКТОРІВ ДО ПРОЕКТНО-ТЕХНІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ language: ukraine abstract: У статті уточнено сутність і структуру феномена "готовність майбутніх архітекторів до проектно- технічної діяльності", та поняття "професійна готовність майбутніх фахівців". Визначено, що пріоритетним напрямом професійної підготовки майбутнього архітектора у ВТНЗ є формування конкурентоспроможного, компетентного, фахівця як творчої особистості, що реалізує себе в проектній, конструкторській, дослідницькій, виробничій діяльності по створенню нових об'єктів, гармонійно організованого і комфортного просторового середовища. creators_name: Михайліна, Ю. О. ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_bot full_text_status: public date: 2013 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 71 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 146-151 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Джонсон Дж. К. Методы проектирования / Дж. К. Джонсон ; [пер. с англ.]. – [2-е изд. доп.]. – М. : Мир, 1986. – 91 c. 2. Диксон Д. Проектирование систем : Изобретательство, анализ и принятие решений / Д. Диксон. – М. : Мир, 1969. – 18 c. 3. Пономарев Я. А. К теории психологического механизма творчества / Я. А. Пономарев // Психология творчества общая, дифференцированная, прикладная. – 1990. – № 2. – С. 13–37. 4. Хилл П. Наука и искусство проектирования. Методы проектирования, научное обоснование решений / П. Хилл. – М. : Мир, 1973. – 59 с. 5. Моляко В. А. Стратегии решения новых задач в процессе регуляции творческой деятельности / В. А. Моляко // Психологический журнал. – 1994. – Т. 16. – № 1. – С. 84–90. 6. Халперн Д. Психология критического мышления / Д. Халперн. – СПб : Питер, 2000. – 503 с. 7. Гальперин П. Я. Воспитание систематического мышления в процессе решения малых творческих задач / П. Я. Гальперин, В. Я. Данилова // Вопросы психологии. – 1980. – № 1. – С. 31–38. 8. Басова Н. В. Педагогика и практическая психология / Н. В. Басова. – Ростов н / Д : Феникс, 2000. – С. 17–42. 9. Вербицкий А. А. Формирование познавательной и профессиональной мотивации студентов / А. А. Вербицкий, Т. А. Платонова // Обзорная информация. – Вып. 3. – М. : ПИИВШ, 1986. – 42 с. 10. Дункер К. Психология продуктивного творческого мышления / К. Дункер // Психология мышления. – М. : Прогресс, 1996. – С. 11–17. 11. Лебедев О. Т. Проблемы теории подготовки специалистов в высшей школе / О. Т. Лебедев, Г. Е. Даркевич. – Воронеж : Изд-во Воронежского университета, 1984. – 212 с. citation: Михайліна, Ю. О. (2013) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ АРХІТЕКТОРІВ ДО ПРОЕКТНО-ТЕХНІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (71). с. 146-151. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/10312/1/28.pdf