eprintid: 10340 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 3592 dir: disk0/00/01/03/40 datestamp: 2013-12-19 08:58:38 lastmod: 2016-10-03 09:34:02 status_changed: 2013-12-19 08:58:38 type: article metadata_visibility: show title: МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ПОНЯТЬ (РОЗВИВАЛЬНИЙ ПІДХІД) language: ukraine abstract: У контексті розвивального підходу розкрито особливості змістового і процесуаль­ ного компонентів методики формування математичних понять, розроблено навчапь- но-методичну модель управління навчально-математичною діяльністю учнів у ході їх засвоєння. keywords: Ключові слова: розвивальне навчання, методика навчання математики, формуван­ ня математичних понять. creators_name: Семенець, С. П. ispublished: pub subjects: QA divisions: sch_man full_text_status: public date: 2012 publication: Дидактика математики number: 37 pagerange: 68-74 refereed: TRUE referencetext: 1. Великий тлумачний словник української мови /уклад, і гол. ред. В.Г.Бусел. - К. - Ірпінь: Перун, 2003. - 1440 с. 2. Давьідов В.В. Видьі обобщения в обуче- нии (логико-психологические проблемні по-строения умебпьіх предметові /В.ВДавьідов. - М.: Педагогика, 1972,- 424 с. 3.Давьідов В. В. Теория развивающего обучения /В.ВДавьідов. — М.: Интор, 1996. - 544 с. 4. Слспкань 3. Психолого-педагогічні та методичні основи розвивального навчання математики /З.Слспкань. - Тернопіль: Підру­ чники і посібники, 2006. - 240 с. 5. Тальїзина Н.Ф. Управление процессом усвоения знаний /Н.Ф.Тальїзина. - М: МГУ, '1975.-343 с. 6. Слспкань 3.1. Методика навчання ма­ тематики: підручник для студентів матема­ тичних спеціальностеїі педагогічних навчаль­ них закладів /3.1. Слспкань. - К: Зодіак-Еко, 2000.-512 с. citation: Семенець, С. П. (2012) МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ПОНЯТЬ (РОЗВИВАЛЬНИЙ ПІДХІД). Дидактика математики (37). с. 68-74. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/10340/1/%D0%94%D0%B8%D0%B4%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0%20%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BC.pdf