%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Рябих, Л. М. %D 2013 %F zu2:10354 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 71 %P 257-261 %T РЕАЛІЗАЦІЯ МІКРОТЕМИ "НАУКОВА ДИСЦИПЛІНА" В АМЕРИКАНСЬКІЙ АКАДЕМІЧНІЙ ЛЕКЦІЇ %U http://eprints.zu.edu.ua/10354/ %X Статтю присвячено вивченню жанру американської академічної лекції, зокрема, її змістового аспекту, а саме: сегменту, що охоплює макротема 'Наукова дисципліна'. У межах цієї макротеми виокремлено підтеми та відповідні їм мікротеми. Мікротеми як мінімальні змістові елементи за критерієм продуктивності розподілено на основні та периферійні. З’ясовано, що кількість основних змістових елементів (мікротем) є більшою для підтеми 'Теоретичні та прикладні дослідження', ніж для підтеми 'Загальна характеристика'. Отримані висновки гґрунтуються на систематизації фактичного матеріалу, результати якої подано у таблицях.