eprintid: 10354 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/03/54 datestamp: 2013-12-19 12:06:55 lastmod: 2015-08-15 05:20:34 status_changed: 2013-12-19 12:06:55 type: article metadata_visibility: show title: РЕАЛІЗАЦІЯ МІКРОТЕМИ "НАУКОВА ДИСЦИПЛІНА" В АМЕРИКАНСЬКІЙ АКАДЕМІЧНІЙ ЛЕКЦІЇ language: ukraine abstract: Статтю присвячено вивченню жанру американської академічної лекції, зокрема, її змістового аспекту, а саме: сегменту, що охоплює макротема 'Наукова дисципліна'. У межах цієї макротеми виокремлено підтеми та відповідні їм мікротеми. Мікротеми як мінімальні змістові елементи за критерієм продуктивності розподілено на основні та периферійні. З’ясовано, що кількість основних змістових елементів (мікротем) є більшою для підтеми 'Теоретичні та прикладні дослідження', ніж для підтеми 'Загальна характеристика'. Отримані висновки гґрунтуються на систематизації фактичного матеріалу, результати якої подано у таблицях. creators_name: Рябих, Л. М. creators_id: rya39@i.ua ispublished: pub subjects: PN full_text_status: public date: 2013 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 71 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 257-261 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Ільченко О. М. Етикет англомовного наукового дискурсу / Ольга Михайлівна Ільченко. – К. : Політехніка, 2002. – 288 с. 2. Шепітько С. Компоненти наукового дискурсу / С. Шепітько // Наукові записки : № 89 (5), 2010. – C. 164–166. 3. Карасик В. И. Языковой круг : личность, концепты, дискурс / Владимир Ильич Карасик. – В. : Перемена, 2002. – 331 с. 4. Каратанова О. А. Лингвистически релевантные нарушения педагогического дискурса : автореф. дисс. на соиск. учен. степ. канд. филол. наук : спец. 10.02.19 ''Теория языка'' / Каратанова Ольга Анатольевна. – Волгоград, 2003. – 20 с. 5. Сушкова Н. Усний англомовний академічний дискурс : структура, семантика та прагматика [Електронний ресурс] / Н.Сушкова // Humanities & Social Sciences. – 2009. – Режим доступу до журн. : http://ena.lp.edu.ua. 6. Шпенюк І. Є. Лінгвокультурні особливості американського науково-академічного дискурсу [Електронний ресурс] / І. Є. Шпенюк // Лінгвістика 21 століття : нові дослідження і перспективи, 2012. – Режим доступу до журн. : http://archive.nbuv.gov.ua. 7. Бацевич Ф. С. Вступ до лінгвістичної генології / Флорій Сергійович Бацевич. – Л. : Академія, 2006. – 248 с. 8. Яхонтова Т. В. Лінгвістична генологія наукової комунікації : [монографія] / Т. В. Яхонтова. – Л. : Видавничий центр ЛНУ ім. І. Франка, 2009. – 420 с. 9. Кудоярова О. В. Дискурсотворча роль теми у професійному конфліктному спілкуванні англомовних медиків (на матеріалі персонажного мовлення) : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. філол. наук : спец. 10.02.04 ''Германські мови'' / Кудоярова Ольга Вікторівна. – Харків, 2007. – 20 с. 10. Макаров М. Л. Основы теории дискурса / Михаил Львович Макаров. – М. : ИТДГК ''Гнозис'', 2003. – 280 с. citation: Рябих, Л. М. (2013) РЕАЛІЗАЦІЯ МІКРОТЕМИ "НАУКОВА ДИСЦИПЛІНА" В АМЕРИКАНСЬКІЙ АКАДЕМІЧНІЙ ЛЕКЦІЇ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (71). с. 257-261. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/10354/1/48.pdf