eprintid: 10391 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 1308 dir: disk0/00/01/03/91 datestamp: 2013-12-26 10:12:55 lastmod: 2015-08-15 05:24:42 status_changed: 2013-12-26 10:12:55 type: article metadata_visibility: show title: Методологічні засади особистісно орієнтованої лінгводидактики language: ukraine abstract: У статті на основі аналізу наукової літератури розглянуто теоретико-методологічні питання розвитку особистісно орієнтованої лінгводидактики, що визначають методологічні орієнтири вченого і вчителя-дослідника. Висвітлено сучасні методологічні підходи та характерні для них ключові поняття, використання яких необхідне в процесі особистісно орієнтованих лінгводидактичних досліджень. Наведено відповідні принципи наукового осмислення суперечливих тем теорії і практики навчання української мови. Зосереджено увагу на методах, важливих для наукового розв’язання освітніх проблем лінгводидактичного спрямування. Окреслено перспективні методологічні питання лінгводидактики, дослідження яких сприятиме розвитку її методології. keywords: особистісно орієнтована лінгводидактика, методологія лінгводидактики, методологічні підходи до лінгводидактичного дослідження, методологічні принципи лінгводидактичного дослідження, методи педагогічного дослідження, методологічна культура дослідника, лінгвометодична система. creators_name: Кучерук, О. А. ispublished: unpub subjects: AZ divisions: sch_lit full_text_status: public date: 2013 publication: Українська мова й література в школі number: 6 publisher: Інститут педагогіки НАПН України pagerange: 20-24 refereed: TRUE citation: Кучерук, О. А. (2013) Методологічні засади особистісно орієнтованої лінгводидактики. Українська мова й література в школі (6). с. 20-24. (Неопублікований) document_url: http://eprints.zu.edu.ua/10391/1/%D0%9C%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%8F_2013.pdf