%0 Journal Article %A Крук, А. З. %A Крук М.З., %D 2013 %F zu2:10412 %I ЖДУ ім.І.Франка %J Гуманізація педагогічної взаємодії у творчості Василя Сухомлинського %K Фізичне виховання,педагогіка,школярі %P 110-114 %T РОЛЬ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ У ЗМІЦНЕННІ ЗДОРОВЯ ШКОЛЯРІВ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО %U http://eprints.zu.edu.ua/10412/ %X ... Широкий спектр актуальних проблем, висвітлених у педагогічних працях та втілених у практичну діяльність Василем Олександровичем Сухомлинським, вивчався багатьма вітчизняними та зарубіжними вченими, а саме: М.В. Левківським, І.Д. Бехом, І.А. Зязюном, Н.А.Калініченко, Н.С.Побірченко, О.В. Сухомлинською, М.Д. Ярмаченком та іи. Окремі аспекти дослідження фізичного виховання та його вплив на здоров'я та загальний розвиток особистості школяра в педагогічній спадщині В.Сухомлинського знаходимо у науковому доробку В.П. Горащука, М.Д. Зубалія, Г.П. Ковальчук, В.П. Оржеховської, Н.С.Побірченко, та ін. Проблема здоров'я і фізичного виховання дітей особливо гостро постала на початку третього тисячоліття. Гуманізація освіти потребує якісно нового підходу до потреб дитини - навчання свідомого ставлення молодого покоління до збереження та зміцнення свого здоров'я. В умовах розбудови національної системи освіти важлива роль належить аналізу педагогічної спадщини не тільки діячів сучасності, а й минулого щодо проблеми фізичного виховання школярів та зміцненню їх здоров'я. Значний внесок у розвиток цієї проблематики зроби в видатний український педагог, заслужений учитель України, директор Павлиської середньої школи Василь Олександрович Сухомлинський. Творча робота н середній школі на Кіровоградщині, постійний пошук оптимальних шляхів дали можливість В.Сухомлинському узагальнити свої теоретичні положення і практичний досвід з питань організації фізичного виховання в школі.