eprintid: 10421 rev_number: 24 eprint_status: archive userid: 1393 dir: disk0/00/01/04/21 datestamp: 2014-01-14 07:07:06 lastmod: 2016-03-07 01:02:06 status_changed: 2014-01-14 07:07:06 type: article metadata_visibility: no_search item_issues_id: duplicate_title_10439 item_issues_type: duplicate_title item_issues_description: Duplicate title to Крук, М. З. (1999) ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ У ДОРЕВОЛЮЦІЙНІЙ ПЕДАГОГІЦІ. Вісник Житомирського педуніверситету (4). pp. 22-27. (Unpublished) item_issues_timestamp: 2015-08-21 14:26:27 item_issues_status: discovered item_issues_count: 1 title: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ У ДОРЕВОЛЮЦІЙНІЙ ПЕДАГОГІЦІ language: ukraine abstract: У статті здійснена спроба критичного аналізу думок та поглядів на проблеми шкільної фізичної культури таких видатних педагогів дореволюційного періоду, як К. Ушинський, П. Лесгафт та С. Шацький. creators_name: Крук, М. З. ispublished: unpub subjects: L1 full_text_status: public date: 1999 date_type: published publication: Вісник Житомирського педуніверситету number: 4 publisher: Житомирський педуніверситет pagerange: 22-27 refereed: FALSE citation: Крук, М. З. (1999) ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ У ДОРЕВОЛЮЦІЙНІЙ ПЕДАГОГІЦІ. Вісник Житомирського педуніверситету (4). с. 22-27. (Неопублікований) document_url: http://eprints.zu.edu.ua/10421/1/%D1%82%D0%B5%D0%BE%D1%80%D0%B5%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D1%96%20%D0%B0%D1%81%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%B8%E2%80%A0.pdf