eprintid: 10421
rev_number: 24
eprint_status: archive
userid: 1393
dir: disk0/00/01/04/21
datestamp: 2014-01-14 07:07:06
lastmod: 2016-03-07 01:02:06
status_changed: 2014-01-14 07:07:06
type: article
metadata_visibility: no_search
item_issues_id: duplicate_title_10439
item_issues_type: duplicate_title
item_issues_description: Duplicate title to
Крук, М. З.
(1999)
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ У ДОРЕВОЛЮЦІЙНІЙ ПЕДАГОГІЦІ.
Вісник Житомирського педуніверситету (4).
pp. 22-27.
(Unpublished)
item_issues_timestamp: 2015-08-21 14:26:27
item_issues_status: discovered
item_issues_count: 1
title: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ У ДОРЕВОЛЮЦІЙНІЙ ПЕДАГОГІЦІ
language: ukraine
abstract: У статті здійснена спроба критичного аналізу думок та поглядів на проблеми шкільної фізичної культури таких видатних педагогів дореволюційного періоду, як К. Ушинський, П. Лесгафт та С. Шацький.
creators_name: Крук, М. З.
ispublished: unpub
subjects: L1
full_text_status: public
date: 1999
date_type: published
publication: Вісник Житомирського педуніверситету
number: 4
publisher: Житомирський педуніверситет
pagerange: 22-27
refereed: FALSE
citation: Крук, М. З. (1999) ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ У ДОРЕВОЛЮЦІЙНІЙ ПЕДАГОГІЦІ. Вісник Житомирського педуніверситету (4). с. 22-27. (Неопублікований)
document_url: http://eprints.zu.edu.ua/10421/1/%D1%82%D0%B5%D0%BE%D1%80%D0%B5%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D1%96%20%D0%B0%D1%81%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%B8%E2%80%A0.pdf