%0 Journal Article %A Глазунова, Л. О. %D 2013 %F zu2:10468 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук %K естетична компетентність, засоби народознавства, модель формування естетичної компетентності майбутнього вчителя-філолога засобами народознавства %T ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА ЗАСОБАМИ НАРОДОЗНАВСТВА %U http://eprints.zu.edu.ua/10468/ %X У дисертаційній роботі досліджено проблему формування естетичної компетентності майбутнього вчителя-філолога засобами народознавства. На підставі аналізу філософської, психолого-педагогічної, народознавчої літератури з’ясовано сутність компетентності, естетичної компетентності майбутнього вчителя-філолога, акцентовано увагу на ефективності навчання та виховання молоді засобами народознавства. Визначено структурні та функціональні компоненти, критерії, показники та рівні сформованості естетичної компетентності майбутнього вчителя-філолога засобами народознавства. Розроблено, теоретично обґрунтовано модель формування естетичної компетентності майбутнього вчителя-філолога засобами народознавства. В роботі доведено, що впровадження моделі з проблеми дослідження на основі поетапної її реалізації сприяє позитивним змінам у рівнях сформованості естетичної компетентності студентів-філологів засобами народознавства. Підготовлено методичні рекомендації щодо підвищення рівня естетичної компетентності майбутнього вчителя-філолога засобами народознавства.