eprintid: 10470 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/04/70 datestamp: 2014-01-22 10:46:06 lastmod: 2016-08-26 20:20:46 status_changed: 2014-01-22 10:46:06 type: article metadata_visibility: show title: Педагогічні умови професійного становлення майбутнього вчителя математики у позааудиторній навчально-виховній діяльності language: ukraine abstract: Дисертаційна робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми професійного становлення майбутнього вчителя математики у позааудиторній навчально-виховній діяльності. Проаналізовано сутність і взаємозв’язок базових понять дослідження; наукові підходи, вимоги до організації позааудиторної діяльності, її напрями реалізації, принципи, функції, завдання. Теоретично розроблено модель професійного становлення майбутнього вчителя математики у позааудиторній діяльності. Науково обґрунтовано та експериментально перевірено ефективність педагогічних умов і технології професійного становлення майбутнього вчителя математики у позааудиторній роботі. Визначено компоненти, критерії та рівні готовності майбутнього вчителя математики до професійної самореалізації. Основні результати експериментальної роботи впроваджено в навчально-виховний процес вищих навчальних закладів keywords: становлення, професійне становлення вчителя математики, позааудиторна діяльність, педагогічні умови creators_name: Ковальчук, О. А. ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2013 date_type: published publication: Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка refereed: TRUE citation: Ковальчук, О. А. (2013) Педагогічні умови професійного становлення майбутнього вчителя математики у позааудиторній навчально-виховній діяльності. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/10470/1/aref_%D0%9A%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D1%87%D1%83%D0%BA.doc