%0 Journal Article %A Пєтухова, І. О. %D 2013 %F zu2:10471 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J АВТОРЕФЕРАТ дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук %K загальноосвітня школа, тест, педагогічне тестування, тестові завдання, надійність, валідність, класифікація %T ТЕСТУВАННЯ В ОСВІТІ УКРАЇНИ КРІЗЬ ПРИЗМУ РОЗВИТКУ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ (КІНЕЦЬ ХІХ – ПЕРША ТРЕТИНА ХХ СТОЛІТТЯ) %U http://eprints.zu.edu.ua/10471/ %X У дисертаційній роботі на основі системного історико-педагогічного аналізу розкрито особливості впровадження тестування в умовах вітчизняної освіти кінця ХІХ – першої третини ХХ століття. Обґрунтовано його розвиток у межах трьох хронологічних етапів, узагальнено досвід радянських педагогів, які у педагогічній практиці застосовували тести зарубіжних фахівців. Розкрито сутність дефініцій «тест» та «тестування», з’ясовано основні критерії та функції педагогічного тестування. Класифіковано форми тестових завдань, розкрито тенденції застосування тестів у професійній підготовці педагогічних кадрів, здійснено порівняльний аналіз характеристик тестів досліджуваного й сучасного періодів