eprintid: 10471 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/04/71 datestamp: 2014-01-22 10:50:14 lastmod: 2014-03-17 09:45:19 status_changed: 2014-01-22 10:50:14 type: article metadata_visibility: show title: ТЕСТУВАННЯ В ОСВІТІ УКРАЇНИ КРІЗЬ ПРИЗМУ РОЗВИТКУ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ (КІНЕЦЬ ХІХ – ПЕРША ТРЕТИНА ХХ СТОЛІТТЯ) language: ukraine abstract: У дисертаційній роботі на основі системного історико-педагогічного аналізу розкрито особливості впровадження тестування в умовах вітчизняної освіти кінця ХІХ – першої третини ХХ століття. Обґрунтовано його розвиток у межах трьох хронологічних етапів, узагальнено досвід радянських педагогів, які у педагогічній практиці застосовували тести зарубіжних фахівців. Розкрито сутність дефініцій «тест» та «тестування», з’ясовано основні критерії та функції педагогічного тестування. Класифіковано форми тестових завдань, розкрито тенденції застосування тестів у професійній підготовці педагогічних кадрів, здійснено порівняльний аналіз характеристик тестів досліджуваного й сучасного періодів keywords: загальноосвітня школа, тест, педагогічне тестування, тестові завдання, надійність, валідність, класифікація creators_name: Пєтухова, І. О. ispublished: pub subjects: LA full_text_status: public date: 2013 date_type: published publication: АВТОРЕФЕРАТ дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка refereed: TRUE citation: Пєтухова, І. О. (2013) ТЕСТУВАННЯ В ОСВІТІ УКРАЇНИ КРІЗЬ ПРИЗМУ РОЗВИТКУ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ (КІНЕЦЬ ХІХ – ПЕРША ТРЕТИНА ХХ СТОЛІТТЯ). АВТОРЕФЕРАТ дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/10471/1/aref_%D0%9F%D1%94%D1%82%D1%83%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B0.doc