relation: http://eprints.zu.edu.ua/10472/ title: ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАСОБАМИ НАВЧАЛЬНО-ІГРОВОГО ПРОЕКТУВАННЯ creator: Плахотнюк, Н. П. subject: LB Теорія і практика освіти description: Дисертація присвячена дослідженню проблеми підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування. Визначено теоретичні засади дослідження, окреслено сутність інноваційної педагогічної діяльності; уточнено базові поняття дослідження; обґрунтовано і розроблено структуру готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Теоретично обґрунтовано модель підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування, визначено її структурні складові, критерії, показники та рівні сформованості готовності до інноваційної діяльності. Розроблено та експериментально перевірено ефективність технології підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування, впроваджено спецкурс „Основи підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування”, проаналізовано результати констатувального та формувального етапів експерименту, визначено перспективні напрями подальших наукових пошуків. publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка date: 2013 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/10472/1/aref_%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D1%89%D1%83%D0%BA.doc identifier: Плахотнюк, Н. П. (2013) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАСОБАМИ НАВЧАЛЬНО-ІГРОВОГО ПРОЕКТУВАННЯ. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук. language: ukraine