%0 Journal Article %A Плахотнюк, Н. П. %D 2013 %F zu2:10472 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук %K інноваційна педагогічна діяльність, підготовка до інноваційної педагогічної діяльності, навчально-ігрове проектування, технологія підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування %T ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАСОБАМИ НАВЧАЛЬНО-ІГРОВОГО ПРОЕКТУВАННЯ %U http://eprints.zu.edu.ua/10472/ %X Дисертація присвячена дослідженню проблеми підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування. Визначено теоретичні засади дослідження, окреслено сутність інноваційної педагогічної діяльності; уточнено базові поняття дослідження; обґрунтовано і розроблено структуру готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Теоретично обґрунтовано модель підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування, визначено її структурні складові, критерії, показники та рівні сформованості готовності до інноваційної діяльності. Розроблено та експериментально перевірено ефективність технології підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування, впроваджено спецкурс „Основи підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування”, проаналізовано результати констатувального та формувального етапів експерименту, визначено перспективні напрями подальших наукових пошуків.