%0 Journal Article %A Поліщук, Н. М. %D 2013 %F zu2:10473 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J АВТОРЕФЕРАТ дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук %K здоров'я, здоров'язбереження, здоров'язбережувальна компетентність, готовність вчителя до розвитку здоров’язбережувальної компетентності учнів основної школи %T ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ В СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ ДО РОЗВИТКУ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ %U http://eprints.zu.edu.ua/10473/ %X Дисертацію присвячено дослідженню проблеми підготовки вчителя до розвитку здоров’язбережувальної компетентності учнів. Проаналізовано стан проблеми в науковій літературі, досліджено її розвиток в історії педагогічної думки. Проаналізовано сутність базових понять, уточнено їх значення. Вибудовано структуру здоров'язбережувальної компетентності учнів, яка складається з ціннісно-мотиваційного, змістового, діяльнісного, особистісного, рефлексивного компонентів. Комплексний моніторинг супроводу здоров'язбережувальної діяльності у загальноосвітніх навчальних закладах засвідчив недостатній рівень готовності вчителів до цього виду діяльності. Розроблено модель та авторську програму підготовки вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти до розвитку здоров’язбережувальної компетентності учнів основної школи. Обґрунтовано структуру готовності вчителя до цього виду діяльності, визначено критерії, показники та рівні її сформованості. Розроблено програму авторського курсу "Підготовка вчителя до розвитку здоров'язбережувальної компетентності учнів", методичні рекомендації до нього, підготовлено посібники для вчителів. Упровадження авторського курсу у системі післядипломної педагогічної освіти свідчить про ефективність її застосування.