%0 Journal Article %A Семенець, Л. М. %D 2013 %F zu2:10474 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук %K готовність, професійно-педагогічна готовність, майбутні вчителі, математичні здібності, старшокласники, діяльність, система, модель %T ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО РОЗВИТКУ МАТЕМАТИЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ У СТАРШОКЛАСНИКІВ %U http://eprints.zu.edu.ua/10474/ %X У дисертації здійснено теоретичний аналіз проблеми професійно-педагогічної готовності, з’ясовано її зміст і структуру, розкрито теоретико-методологічні основи формування готовності майбутніх учителів до розвитку математичних здібностей в учнів старших класів. За результатами системного аналізу встановлено зміст і структуру математичних здібностей, обґрунтовано психолого-педагогічні засади їх розвитку в старшокласників. Теоретично обґрунтовано, розроблено та експериментально перевірено концептуальну модель формування професійної готовності майбутніх учителів до розвитку математичних здібностей у старшокласників. Модель дослідження представлено як систему, що містить складові двох ізоморфних підсистем („викладач – студент” і „вчитель – учень”), відображає педагогічні умови їх функціонування, а також розкриває цільовий, змістовий і процесуальний компоненти навчання в процесі професійної підготовки та під час професійно-педагогічної діяльності. Доведено, що розроблена технологія навчання розвиває математичні здібності, активізує учіння елементарної математики, а також забезпечує формування професійно-педагогічної готовності до розвитку математичних здібностей у старшокласників.