%0 Journal Article %A Горобець, С. М. %D 2013 %F zu2:10578 %I РІВНЕНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ГУМАНІТАРНИЙ УНІВЕРСИТЕТ %J Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти %K професійна компетентність, комп'ютерно-орієнтовані технології навчання, модель формування професійної компетентності студентів економічних спеціальностей. %N 7(50) %P 56-59 %T Модель формування професійної компетентності майбутніх економістів з використанням комп'ютерно орієнтованих технологій навчання %U http://eprints.zu.edu.ua/10578/ %X Необхідність задоволення динамічно зростаючих вимог щодо рівня професійної компетентності фахівців економічного профілю, наближення системи вищої економічної освіти до світових стандартів потребує урізноманітнення форм і методів організації навчального процесу, поєднання багаторічних освітніх традицій із новітніми технологіями викладання економічних дисциплін. До таких технологій, насамперед, належать комп’ютерно-орієнтовані технології навчання. Проте запровадження в практичну діяльність ВНЗ найбільш ефективних освітніх технологій, які б забезпечували оптимальний спосіб досягнення навчальних цілей, потребує розробки науково обгрунтованої моделі підготовки фахівця.