relation: http://eprints.zu.edu.ua/10633/ title: Корпоративне знання як основа теорії комунікації creator: Дмитренко, М. Й. subject: B Філософія (Загальне) description: Автором висвітлено сутність корпоративного знання та його значення для теорії і практики комунікацій у діловому середовищі. Зосереджено увагу на осягненні корпоративного знання як однієї із основних категорій теорії комунікації. Охарактеризовано його зміст, визначено критерії і функції. Окреслено передумови та процеси, що супроводжували виникнення даного феномену. Дослідження побудовано на основі теорії соціального психолога Л. Уманського, яку розвинуто і репрезентовано в авторській класифікації. Вивчено також досвід успіху корпорації ІБМ у побудові комунікацій. Акцентовано увагу на значенні корпоративного знання як стратегічного ресурсу сучасної компанії publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка date: 2013 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/10633/1/3.pdf identifier: Дмитренко, М. Й. (2013) Корпоративне знання як основа теорії комунікації. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). с. 21-25. ISSN 2076-6173 language: ukraine