%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Гаманюк, В. А. %D 2013 %F zu2:10643 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K дидактика багатомовності, індивідуальна багатомовність, споріднені мови, мовна увага, навчання іноземних мов. %N 72 %P 71-75 %T РЕАЛІЗАЦІЯ КОНЦЕПТУАЛЬНИХ ЗАСАД БАГАТОМОВНОСТІ У ПРОЕКТАХ EUROCOM %U http://eprints.zu.edu.ua/10643/ %X У статті проаналізовано основні концептуальні засади дидактики багатомовності (Mehrsprachigkeitsdidaktik) у педагогіці ФРН та досліджено особливості впровадження її ключових положень у практику навчання іноземних мов у Німеччині. У центрі уваги – проект EuroCom, який розглядається як один з ефективних інструментів формування індивідуальної багатомовності громадян за рахунок паралельного вивчення споріднених мов, розвитку мовної уваги та трансферу мовних знань та навичок іншомовного навчання.