eprintid: 10644 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/06/44 datestamp: 2014-02-19 08:41:59 lastmod: 2015-08-15 05:47:29 status_changed: 2014-02-19 08:41:59 type: article metadata_visibility: show title: ПЕРСПЕКТИВИ ІНШОМОВНОЇ ОСВІТИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ В ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНОМУ ВИМІРІ language: ukraine abstract: У статті висвітлено положення й переконання, що лежать в основі формування мовної політики держав-членів Європейського Союзу. Схарактеризовано провідні аспекти мовної політики ЄС. Встановлено, що підставою посилення уваги до навчання іноземних мов і підвищення якості оволодіння ними є завдання створення спільного європейського дому, зокрема створення європейського простору вищої освіти. Запропоновано план дій щодо удосконалення іншомовної підготовки у вищих навчальних закладах України. keywords: мовна політика, іншомовна освіта, вища освіта, глобалізація, інтеграція, Україна, Європейський Союз. creators_name: Кузнецова, О. Ю. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2013 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 76-81 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Махінов В. М. Теоретичні засади формування мовної особистості в історії розвитку європейського соціокультурного освітнього простору (середина ХІХ – початок ХХ ст.): : дис. ... д-ра педагогічних. наук : 13.00.04 / Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля / В. М. Махінов. – Луганськ, 2013. – 512 с. 2. Дьячков М. Социальная роль языков в многоэтнических обществах / М. Дьячков. – М. : Ин-т национальных проблем образования МО РФ, 1993. – 115 с. 3. Гаманюк В. А. Теорія та практика іншомовної освіти у Німеччині в контексті загальноєвропейських інтеграційних процесів: дис. ... д-ра педагогічних. наук : 13.00.01 / Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля / В. А. Гаманюк. – Луганськ, 2013. – 498 с. 4. Саєнко С. Г. До питання про європейські мови та мови Європи / С. Г. Саєнко // Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка : Іноземна філологія. – Вип. 39. – 2005. – С. 10–13. 5. Christ H. Sprachenpolitik und das Lehren und Lernen fremder Sprachen / H. Christ // Handbuch Fremdsprachenunterricht / [Bausch K. R., Christ H., Krumm H. J.]. – 5. Auflage. – Tübingen ; Basel : A. Francke, 2007. – S. 102–110. 6. Schröder K. Zur Problematik von Sprache und Identität in Westeuropa. Eine Analyse aus sprachenpolitischer Perspektive [Eлектронний ресурс] / K. Schröder. – Режим доступу : http://www.vordenker.de/downloads/kschroeder_spracheidentitaet europa.pdf. 7. Яковлєва О. Багатомовність як імператив доби й її значення для модернізації системи вищої освіти України / О. Яковлева // Вісник інституту розвитку дитини.– 2011. – Вип. 16. – С. 5–14. 8. Слоньовська О. Б. Теоретичні засади багатокультурності та світовий досвід [Електронний ресурс] / О. Б. Слоньовська. – Режим доступу: eprints.zu.edu.ua/view /subjects/HN.html. 9. Лазаренко О. В. Тенденції становлення та розвитку іншомовної освіти в університетах Великої Британії [Електронний ресурс] / О. В. Лазаренко. – Режим доступу : http://www.rusnauka.com/31_PRNT_2010/Pedagogica/ 73987.doc.htm. citation: Кузнецова, О. Ю. (2013) ПЕРСПЕКТИВИ ІНШОМОВНОЇ ОСВІТИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ В ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНОМУ ВИМІРІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. с. 76-81. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/10644/1/13.pdf