%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Романова, Г. М. %D 2013 %F zu2:10646 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K навчальні технології, стратегії індивідуально-стильового проектування, домінанти %N 72 %P 88-95 %T СТРАТЕГІЇ ІНДИВІДУАЛЬНО-СТИЛЬОВОГО ПРОЕКТУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ %U http://eprints.zu.edu.ua/10646/ %X У статті визначено та обґрунтовано чотири ключових стратегії індивідуально-стильового проектування навчальних технологій, які обумовлені стилістичними особливостями викладачів та виявляють певні домінанти у цій діяльності: конструктивну (''навчальні цілі як заплановані результати – зміст навчання''), процесуальну (''сутність навчальної діяльності – конкретизовані навчальні цілі – алгоритм діяльності''), концептуальну (''загальні цілі – визначення результатів діяльності та контролю за їх досягненням''), гуманістичну (''цілі щодо розвитку особистості студентів – мотивування студентів до навчання'').