eprintid: 10646 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/06/46 datestamp: 2014-02-19 08:47:55 lastmod: 2015-08-15 05:47:45 status_changed: 2014-02-19 08:47:55 type: article metadata_visibility: show title: СТРАТЕГІЇ ІНДИВІДУАЛЬНО-СТИЛЬОВОГО ПРОЕКТУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ language: ukraine abstract: У статті визначено та обґрунтовано чотири ключових стратегії індивідуально-стильового проектування навчальних технологій, які обумовлені стилістичними особливостями викладачів та виявляють певні домінанти у цій діяльності: конструктивну (''навчальні цілі як заплановані результати – зміст навчання''), процесуальну (''сутність навчальної діяльності – конкретизовані навчальні цілі – алгоритм діяльності''), концептуальну (''загальні цілі – визначення результатів діяльності та контролю за їх досягненням''), гуманістичну (''цілі щодо розвитку особистості студентів – мотивування студентів до навчання''). keywords: навчальні технології, стратегії індивідуально-стильового проектування, домінанти creators_name: Романова, Г. М. creators_id: roman-ania@rambler.ru ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2013 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 72 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 88-95 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Брюханова Н. О. Методика навчання майбутніх викладачів технічних дисциплін проектуванню дидактичного матеріалу : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.02 ''Теорія та методика навчання'' / Н.О. Брюханова. – Харків, 2002. – 19 с. 2. Васянович Г. П. Підвищення кваліфікації педагогічних кадрів на Заході / Г. П. Васянович // Педагогіка і психологія професійної освіти : [науково-методичний журнал]. – Львів : Львів. наук.-практ. центр проф.- техн. освіти АПН Укрїни ; Нац. ун-т ''Львівська політехніка'' ; Ін-т пед. і психол. проф. освіти АПН України, 2009. – № 5. – С. 187–193. 3. Спірін О. М. Теоретичні та методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів інформатики за кредитно-модульною системою : [монографія] / О. М. Спірін ; [за наук. ред. акад. М. І. Жалдака]. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2007. – 300 с. 4. Стрельніков В. Підготовка викладачів до проектування системи інтенсивного навчання / В. Стрельніков // Вісник Львівського університету. Серія : Педагогіка – 2009. – Вип. 25, Ч. 1. – С. 40–47. citation: Романова, Г. М. (2013) СТРАТЕГІЇ ІНДИВІДУАЛЬНО-СТИЛЬОВОГО ПРОЕКТУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). с. 88-95. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/10646/1/15.pdf