%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Арешонков, В. Ю. %D 2013 %F zu2:10647 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K зміст суспільствознавчої освіти, комплексна програма, інтегрований навчальний зміст %N 72 %P 96-100 %T ЗМІСТ РАДЯНСЬКОЇ СУСПІЛЬСТВОЗНАВЧОЇ ОСВІТИ В ШКОЛАХ УКРАЇНИ ЗА ПРОГРАМАМИ ПОЧАТКУ 30-Х РОКІВ ХХ СТОЛІТТЯ %U http://eprints.zu.edu.ua/10647/ %X У статті на архівних матеріалах висвітлено особливості побудови навчального змісту шкільного суспільствознавства в Радянській Україні на початку 30-х рр. ХХ ст. Доведено, що як ідея, комплексне навчання, інтеграція суспільствознавчих предметів в один, акцент на діяльності учнів, на впровадженні активних методів навчання – все це той ''сухий залишок'', який можна використовувати і сьогодні, формуючи зміст сучасної суспільствознавчої освіти. Реформуючи сучасну суспільствознавчу освіту потрібно враховувати недоліки і прорахунки реформ 20-х рр.