%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Васильєва, Р. Ю. %D 2013 %F zu2:10649 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K принципи педагогічної практики, функції педагогічної практики, структура практики, рефлексія. %N 72 %P 101-105 %T ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ %U http://eprints.zu.edu.ua/10649/ %X "ОСНОВ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ" І "ОСНОВ ЗДОРОВ’Я" У даній статті визначено принципи, завдання, функції та етапи педагогічної практики в процесі підготовки студентів до викладання "Основ безпеки життєдіяльності", "Основ здоров’я" і позаурочної роботи із зазначених предметів. Розкрито сутність кожного принципу. Особливу увагу приділено систематичності та неперервності педагогічної практики та принципу рефлексії. Визначено структуру педагогічної практики майбутнього вчителя "Основ безпеки життєдіяльності" та "Основ здоров’я". Подано види діяльності студентів щодо позаурочної роботи з учнями на кожному з трьох етапів педагогічної практики.