relation: http://eprints.zu.edu.ua/10657/ title: СУТНІСТЬ ПРОЦЕСУ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ ЗАСОБАМИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ creator: Мулик, К. О. subject: LB Теорія і практика освіти description: У статті висвітлено сутність процесу інтегрованого навчання соціальної педагогіки засобами англійської мови. Визначено роль інтегрованого навчання в процесі підготовки фахівців до професійного спілкування іноземною мовою. Обґрунтовано доцільність впровадження курсу ''English for social teachers'' у процесі професійної іншомовної підготовки майбутнього соціального педагога. Виокремлено дидактичні та методичні принципи, на основі яких здійснюється процес інтегрованого навчання соціальної педагогіки засобами англійської мови. publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка date: 2013 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/10657/1/24.pdf identifier: Мулик, К. О. (2013) СУТНІСТЬ ПРОЦЕСУ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ ЗАСОБАМИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). с. 137-141. ISSN 2076-6173 language: ukraine