%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Мулик, К. О. %D 2013 %F zu2:10657 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K інтегроване навчання, соціальна педагогіка, англійська мова, професійна підготовка, принципи %N 72 %P 137-141 %T СУТНІСТЬ ПРОЦЕСУ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ ЗАСОБАМИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ %U http://eprints.zu.edu.ua/10657/ %X У статті висвітлено сутність процесу інтегрованого навчання соціальної педагогіки засобами англійської мови. Визначено роль інтегрованого навчання в процесі підготовки фахівців до професійного спілкування іноземною мовою. Обґрунтовано доцільність впровадження курсу ''English for social teachers'' у процесі професійної іншомовної підготовки майбутнього соціального педагога. Виокремлено дидактичні та методичні принципи, на основі яких здійснюється процес інтегрованого навчання соціальної педагогіки засобами англійської мови.