eprintid: 10658 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/06/58 datestamp: 2014-02-19 12:55:50 lastmod: 2015-08-15 05:49:10 status_changed: 2014-02-19 12:55:50 type: article metadata_visibility: show title: АНАЛІЗ ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ СТАРШОКЛАСНИКІВ ДО НАВЧАННЯ В ТЕХНІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ language: ukraine abstract: У статті представлено результати емпіричного дослідження стану процесу доуніверситетської фізико-математичної підготовки старшокласників; охарактеризовано рівні прояву цільового, мотиваційного, когнітивного, діяльнісного, рефлексивного і результативного критеріїв; результати діагностики інтегровано у рівні фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті. Сформульовано висновок про необхідність комплексного психолого- педагогічного вивчення актуального стану доуніверситетської фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті. keywords: рівень фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті; критерії емпіричного дослідження (цільовий, мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, рефлексивний, результативний. creators_name: Муранова, Н. П. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2013 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 72 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Гончаренко С. У. Педагогічні дослідження : методологічні поради молодим науковцям / Семен Устимович Гончаренко. – К. ; Вінниця : ТОВ фірма ''Планер'', 2010. – 308 с. 2. Основи методології та організації наукових досліджень : [навч. посіб. для студентів, курсантів, аспірантів і ад’юнтів] / [за ред. А. Є. Конверського]. – К. : Центр учбової літератури, 2010. – 352 с. 3. Методологія як важливий складник наукового дослідження в педагогіці / С. Гончаренко, В. Кушнір // Неперервна професійна освіта : теорія і практика : [зб. наук. пр.] / Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. – К. : АПН України, 2002. – Вип. 4. – С. 15–22. 4. Методологічні засади педагогічного дослідження : [монографія] / [авт. кол. : Є. М. Хриков, О. В. Адаменко, В. С. Курило та ін. ; за заг. ред. В. С. Курила, Є. М. Хрикова ; Держ. закл. ''Луган. нац. ун-т імені Тараса Шевченка'']. – Луганськ : Вид-во ДЗ ''ЛНУ імені Тараса Шевченка'', 2013. – 248 с. 5. Муранова Н. П. Фізико-математична підготовка старшокласників до навчання в технічному університеті : [монографія] / Н. П. Муранова. – К. : НАУ, 2013. – 464 с. 6. Практикум по общей, экспериментальной и прикладной психологии : [учеб. пособие] / [Балин В. Д., Гайда В. К., Горбачевский В. К. и др. ; под общ. ред. А. А. Крылова, С. А. Маничева]. – СПб : Питер, 2000. – 560 с. 7. Зеер Э. Ф. Профориентология : Теория и практика : [учеб. пособ. для высшей школы] / [Зеер Э. Ф., Павлова А. М., Садовникова Н. О.]. – М. : Академический проект ; Екатеринбург : Деловая книга. 2004. – 192 с. – С. 107–112. citation: Муранова, Н. П. (2013) АНАЛІЗ ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ СТАРШОКЛАСНИКІВ ДО НАВЧАННЯ В ТЕХНІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/10658/1/25.pdf