%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Орел, Л. О. %D 2013 %F zu2:10660 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K мотив, мотивація, самостійна робота з математики %N 72 %P 153-157 %T Формування позитивної мотивації самостійної роботи з математики майбутніх учителів початкових класів %U http://eprints.zu.edu.ua/10660/ %X У статті розглянуто мотиваційно-цільовий компонент у структурі організації самостійної роботи з математики майбутніх учителів початкових класів, з’ясовано ієрархію мотивів; виділено мотиваційний критерій, визначено його показники та рівні їх сформованості; запропоновано шляхи формування позитивної мотивації самостійної роботи з математики: формування професійної мотивації навчання студентів, формування інтересу до математики, формування інтересу до самостійної роботи з математики; наведено результати дослідження їх впливу на підвищення рівня мотивації студентів.