eprintid: 10660 rev_number: 14 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/06/60 datestamp: 2014-02-20 09:12:26 lastmod: 2016-09-21 10:07:35 status_changed: 2014-02-20 09:12:26 type: article metadata_visibility: show title: Формування позитивної мотивації самостійної роботи з математики майбутніх учителів початкових класів language: ukraine abstract: У статті розглянуто мотиваційно-цільовий компонент у структурі організації самостійної роботи з математики майбутніх учителів початкових класів, з’ясовано ієрархію мотивів; виділено мотиваційний критерій, визначено його показники та рівні їх сформованості; запропоновано шляхи формування позитивної мотивації самостійної роботи з математики: формування професійної мотивації навчання студентів, формування інтересу до математики, формування інтересу до самостійної роботи з математики; наведено результати дослідження їх впливу на підвищення рівня мотивації студентів. keywords: мотив, мотивація, самостійна робота з математики creators_name: Орел, Л. О. ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_man full_text_status: public date: 2013 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 72 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 153-157 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Гончаренко C. У. Український педагогічний словник / C. У. Гончаренко. – К. : Либідь, 1997. – 376 с. 2. Занюк С. С. Психологія мотивації : [навч. посіб.] / C. C. Занюк. – К. : Либідь, 2002. – 304 с. 3. Чобітько М. Г. Особистісно орієнтована професійна підготовка майбутнього вчителя : теоретико- методологічний аспект : [монографія] / М. Г. Чобітько ; МОН України, АПН України, Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. – Черкаси : Брама-Україна, 2006. – 560 с. 4. Дьяченко М. И. Психология высшей школы : [учеб. пособие для вузов] / М. И. Дьяченко, Л.А. Кандыбович. – [2-е изд., перераб. и доп.]. – Минск : Изд-во БГУ, 1981. – 383 с. citation: Орел, Л. О. (2013) Формування позитивної мотивації самостійної роботи з математики майбутніх учителів початкових класів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). с. 153-157. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/10660/1/26.pdf