%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Рева, Т. Д. %D 2013 %F zu2:10663 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K зміст навчання хімії, інтегрований підхід, провізор. %N 72 %P 167-171 %T СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ УДОСКОНАЛЕННЯ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ ХІМІЇ СТУДЕНТІВ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ О. О. БОГОМОЛЬЦЯ %U http://eprints.zu.edu.ua/10663/ %X У статті розглянуто сучасний стан хімічної підготовки майбутніх провізорів. Визначено основні чинники, що негативно впливають на якість хімічної освіти в системі фармацевтичної освіти. Визначено актуальність та необхідність побудови ефективної дидактичної системи міждисциплінарних знань хімічних дисциплін і спеціальних курсів на основі фундаменталізації та гуманітаризації навчання хімії з поглибленням її професійної спрямованості. Визначено серйозні недоліки існуючих навчальних програм із хімічних дисциплін, що вивчаються студентами-провізорами. Запропоновано напрями модернізації змісту навчання.