eprintid: 10663 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/06/63 datestamp: 2014-02-20 09:37:29 lastmod: 2015-08-15 05:49:43 status_changed: 2014-02-20 09:37:29 type: article metadata_visibility: show title: СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ УДОСКОНАЛЕННЯ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ ХІМІЇ СТУДЕНТІВ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ О. О. БОГОМОЛЬЦЯ language: ukraine abstract: У статті розглянуто сучасний стан хімічної підготовки майбутніх провізорів. Визначено основні чинники, що негативно впливають на якість хімічної освіти в системі фармацевтичної освіти. Визначено актуальність та необхідність побудови ефективної дидактичної системи міждисциплінарних знань хімічних дисциплін і спеціальних курсів на основі фундаменталізації та гуманітаризації навчання хімії з поглибленням її професійної спрямованості. Визначено серйозні недоліки існуючих навчальних програм із хімічних дисциплін, що вивчаються студентами-провізорами. Запропоновано напрями модернізації змісту навчання. keywords: зміст навчання хімії, інтегрований підхід, провізор. creators_name: Рева, Т. Д. creators_id: revatd@ukr.net ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2013 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 72 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 167-171 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Бєланов Р. А. Гуманізація та гуманітаризація освіти в класичних університетах (Україна – США) / Р. А. Бєланов. – К. : Центр практичної філософії, 2001. – 248 с. 2. Буяльська Т. Б. Гуманістичні виміри вищої освіти / Т. Б. Буяльська // Матеріали міжнар. наук.-практ. конф. ''Гуманізм та освіта'', (Вінниця, 6-7 червня 2004 р.). – Вінниця : Універсум, 2004. – С. 6–10. 3. Гончаренко С. У. Загальнотеоретичні аспекти інтеграції природничо-наукових і медичних знань студентів / С. Гончаренко, Я. Кміт // Шлях освіти. – 1997. – № 1. – С. 17–19. 4. Гончаренко С. У. Інтегроване навчання. За і проти / С. У. Гончаренко, Ю. І. Мальований // Освіта. – 1994. – № 15–16. – 5 c. 5. Гуз К. Ж. Державний стандарт природничонаукової освіти з огляду на її цілісність / К. Ж. Гуз // Педагогіка і психологія. – 2000. – № 3 (28). – С. 29–36. 6. Ильченко В. Р. Образовательная модель ''Логика природы'' : технология интеграции содержания естественнонаучного образования / В. Р. Ильченко. – М. : Народное образование, 2003. – 238 с. 7. Козловсъка І. М. Теоретичні та методологічні основи інтеграції знань учнів професійно-технічної школи : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / І. М. Козловська. – Київ, 2001. – 464 с. 8. Москаленко В. Ф. Про завдання з упровадження європейських стандартів та директив із внутрішньої та зовнішньої гарантії якості в підготовку лікарів і провізорів у Національному медичному університеті імені О. О. Богомольця / [Москаленко В., Яворовський О., Остапюк Л., Чешук В.] // Витоки педагогічної майстерності. –2012. – № 10. – С. 203–207. 9. Степанюк А. В. Нові підходи до визначення мети і змісту біологічної освіти школярів / А. В. Степанюк // Педагогіка і психологія. – 2000. – № 2 (27). – С. 28–34. 10. Степанюк А. В. Про світоглядні орієнтири сучасної молоді /А. В. Степанюк // Шлях освіти. – 2002. – № 1. – С. 6–9. 11. Батышев С. Я. Блочно-модульное обучение / С. Я. Батышев. – М. : Наука, 1997. – 99 с. 12. Беляева А. П. Интегративно-модульная педагогическая система профессионального образования / А. П. Беляева. – СПб : Радом, 1997. – 225 с. citation: Рева, Т. Д. (2013) СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ УДОСКОНАЛЕННЯ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ ХІМІЇ СТУДЕНТІВ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ О. О. БОГОМОЛЬЦЯ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). с. 167-171. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/10663/1/29.pdf