%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Редько, В. Г. %D 2013 %F zu2:10664 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 72 %P 172-179 %T ЗМІСТ ПІДРУЧНИКА ЯК ЗАСІБ ДІАГНОСТИКИ РОЗВИТКУ ІНШОМОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ ШКОЛЯРА %U http://eprints.zu.edu.ua/10664/ %X У статті розглянуто проблему діагностики, динаміки зростання інтелектуального розвитку іншомовної особистості школяра під кутом зору компетентнісного підходу до навчання. Об'єктами контролю визначено лінгвістичну, мовленнєву, соціокультурну, загальнонавчальну компетенції. Критеріями оцінювання слугують рівні навченості школярів, окреслені чинними навчальними програмами, конкретно для кожного класу. Діагностику в системі шкільної іншомовної освіти автор рекомендує здійснювати у формі психолого-педагогічного моніторингу. Він має бути дидактично доцільно визначеним у часі: види і форми контролю повинні забезпечувати його швидку і необтяжливу процедуру проведення.