eprintid: 10664 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/06/64 datestamp: 2014-02-20 09:41:21 lastmod: 2015-08-15 05:49:51 status_changed: 2014-02-20 09:41:21 type: article metadata_visibility: show title: ЗМІСТ ПІДРУЧНИКА ЯК ЗАСІБ ДІАГНОСТИКИ РОЗВИТКУ ІНШОМОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ ШКОЛЯРА language: ukraine abstract: У статті розглянуто проблему діагностики, динаміки зростання інтелектуального розвитку іншомовної особистості школяра під кутом зору компетентнісного підходу до навчання. Об'єктами контролю визначено лінгвістичну, мовленнєву, соціокультурну, загальнонавчальну компетенції. Критеріями оцінювання слугують рівні навченості школярів, окреслені чинними навчальними програмами, конкретно для кожного класу. Діагностику в системі шкільної іншомовної освіти автор рекомендує здійснювати у формі психолого-педагогічного моніторингу. Він має бути дидактично доцільно визначеним у часі: види і форми контролю повинні забезпечувати його швидку і необтяжливу процедуру проведення. creators_name: Редько, В. Г. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2013 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 72 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 172-179 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Панов В. И. Психодидактика образовательных систем : теория и практика / В. И. Панов. – СПб. : Питер, 2007. – 352 с. 2. Краевский В. В. Основы обучения. Дидактика и методика : [учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений] / В. В. Краевский, А. В. Хуторской. – М. : Издательский центр ''Академия'', 2007. – 352 с. 3. Вопросы контроля обученности учащихся иностранному языку / [под ред. А. А. Миролюбова]. – Обнинск : Титул, 1999. – 112 с. 4. Контроль в обучении иностранным языкам в школе / [ред.-сост. В. А. Слободчиков]. – М. : Просвещение, 1986. – 111 с. 5. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної освіти / М-во освіти і науки України ; Ін-т педагогіки АПН України. – К. : Перше вересня ; Шкільний світ ; Харків : Фоліо, 2000. – 3 c. 6. Круглова Н. Ф. Психологическая диагностика и коррекция структуры учебной деятельности младшего школьника / [Н. Ф. Круглова ; под общ. ред. О. А. Конопкина и В. И. Панова]. – М. : Московский психолого- социальный институт, 2004. – 248 с. 7. Ніколаєва С. Ю. Практикум з методики тестування іншомовної лексичної компетенції (на матеріалі англійської мови) / С. Ю. Ніколаєва. – К. : ІЗМН, 1996. – 312 с. 8. Педагогическая диагностика в школе / [под ред. А. И. Кочетова]. – Минск. : Нар. асвета, 1987. – 223 с. 9. Шишов С. Е. Школа : мониторинг качества образования / С. Е. Шишов, В. А. Кальней. – М. : Наука, 2000. – 316 с. 10. Петращук О. П. Тестовий контроль у навчанні іноземної мови в середній загальноосвітній школі / О. П. Петращук. – К. : Вид. центр КДЛУ, 1999. – 261 с. 11. Амонашвили Ш. А. Размышления о гуманной педагогике / Ш. А. Амонашвили. – М. : Педагогика, 1995. – 496 с. 12. Зимняя И. А. Психология обучения иностранным языкам в школе / И. А. Зимняя. – М. : Просвещение, 1991. – 220 с. citation: Редько, В. Г. (2013) ЗМІСТ ПІДРУЧНИКА ЯК ЗАСІБ ДІАГНОСТИКИ РОЗВИТКУ ІНШОМОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ ШКОЛЯРА. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). с. 172-179. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/10664/1/30.pdf