eprintid: 10666 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/06/66 datestamp: 2014-02-21 07:30:59 lastmod: 2016-10-06 10:07:17 status_changed: 2014-02-21 07:30:59 type: article metadata_visibility: show title: ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ МОВНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ В УНІВЕРСИТЕТСЬКІЙ ОСВІТІ США language: ukraine abstract: У статті окреслено специфіку організації дослідницької діяльності майбутніх учителів іноземних мов в американських університетах. Визначено, що напрацювання дослідницьких університетів в освітній, науковій та інноваційній діяльності забезпечують трансформацію навчальної діяльності студентів у бік збільшення обсягу і подальшої диверсифікації її дослідницької складової. Наголошено, що дослідницька технологія сприяє успішній адаптації студентів у сфері обраної професії. Наведено приклади авторського спостереження за спільною науково-дослідницькою роботою викладачів і студентів в Університеті Місурі – Сент-Луіс, США. keywords: дослідницькій підхід, дослідницький університет, майбутній вчитель іноземних мов, навчально-дослідницька діяльність, навчальне дослідження. creators_name: Самойлюкевич, І. В. creators_name: Волкова, О. О. ispublished: pub subjects: LB divisions: pedangl full_text_status: public date: 2013 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 72 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 180-184 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Концепція Державної цільової програми ''Наука в університетах'' на 2008-2012 роки [Електронний ресурс] / Схвалено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 липня 2007 р. № 548-р // Офіційний вісник України. – 2007. – № 54. – Режим доступу : http://zakon.nau.ua/doc/?uid=1095.1753. 2. Зимняя И. А. Исследовательская работа как специфический вид человеческой деятельности / И. А. Зимняя, Е. А. Шашенкова. – Ижевск, 2001. – 103 с. 3. Кларин М. В. Инновации в мире педагогики : обучение на основе исследования, игры и дискуссии. (Анализ зарубежного опыта ) / М. В. Кларин. – Рига : НПЦ ''Эксперимент'', 2005. – 176 с. 4. Пєхота О. М. Основи педагогічних досліджень : [навч. посіб.] / О. М. Пєхота, І. П. Єрмакова. – [2-ге вид., переробл. і доповн.]. – К. : Знання, 2013. – 287 с. – (Вища освіта ХХІ століття). 5. Teaching English as a second or foreign language / [Celce-Murcia M., Brinton D., Snow M. (eds.)]. – [4th ed.]. – Boston : Heinle : Cengage Learning, 2013. – 706 p. 6. Creswell J. Educational research : planning, conducting, and evaluating quantitative and qualitative research / [John W. Creswell]. – [3d ed.]. – Columbus, OH : Pearson. – 670 p. 7. Организация инновационной деятельности в вузе : [монография] / [Кожитов Л. В., Златин П. А., Демин В. А. и др.]. – М. : МГИУ, 2009. – 296 с. 8. Майер Н. В. Вимоги до сучасного викладача іноземних мов вищого навчального закладу / Н. В. Майер // Іноземні мови. – 2013. – № 3. – С. 19–24. 9. Long M. H. Inside the ''black box'' : Methodological issues in research on language teaching and learning / M. H. Long // Language Learning, 30 (1). – P. 1–42. 10. Andreatta B. Navigating the research university : A guide for first-year students / B. Andretta. – [3d ed.]. – Boston : Heinle : Cengage Learning, 2011. – 288 p. 11. Rhodes N. C. & Pufahl I. Foreign language teaching in US schools : results of a national survey / N. C. Rhodes, I. Pufahl. – Columbia : CAL. – 114 p. citation: Самойлюкевич, І. В., Волкова, О. О. (2013) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ МОВНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ В УНІВЕРСИТЕТСЬКІЙ ОСВІТІ США. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). с. 180-184. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/10666/1/31.pdf