relation: http://eprints.zu.edu.ua/10669/ title: МОДЕЛЮВАННЯ ЯК МЕТОД ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ ГУМАНІТАРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ creator: Шиян, Т. В. subject: LB Теорія і практика освіти description: У статті виокремлено та охарактеризовано компоненти міжкультурної комунікативної компетенції студентів та їхнє формування у процесі вивчення дисципліни ''Англійська мова''. Здійснено аналіз методу моделювання, його виховного та дидактичного потенціалу у формуванні міжкультурної комунікативної компетенції студентів гуманітарних спеціальностей. Акцент зроблено на інтегративній властивості моделювання, що поєднує спостереження, експеримент, цінності та наміри в організації практичних дій студентів. Визначено етапи впровадження методу моделювання у навчально-виховний процес та надано приклади його практичної реалізації на заняттях з англійської мови. publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка date: 2013 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/10669/1/34.pdf identifier: Шиян, Т. В. (2013) МОДЕЛЮВАННЯ ЯК МЕТОД ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ ГУМАНІТАРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). с. 198-202. ISSN 2076-6173 language: ukraine