eprintid: 10669 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/06/69 datestamp: 2014-02-21 07:56:07 lastmod: 2015-08-15 05:50:34 status_changed: 2014-02-21 07:56:07 type: article metadata_visibility: show title: МОДЕЛЮВАННЯ ЯК МЕТОД ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ ГУМАНІТАРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ language: ukraine abstract: У статті виокремлено та охарактеризовано компоненти міжкультурної комунікативної компетенції студентів та їхнє формування у процесі вивчення дисципліни ''Англійська мова''. Здійснено аналіз методу моделювання, його виховного та дидактичного потенціалу у формуванні міжкультурної комунікативної компетенції студентів гуманітарних спеціальностей. Акцент зроблено на інтегративній властивості моделювання, що поєднує спостереження, експеримент, цінності та наміри в організації практичних дій студентів. Визначено етапи впровадження методу моделювання у навчально-виховний процес та надано приклади його практичної реалізації на заняттях з англійської мови. keywords: міжкультурна комунікативна компетенція, моделювання, цінності, ставлення, патерни поведінки. creators_name: Шиян, Т. В. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2013 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 72 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 198-202 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Компетентнісний підхід у сучасній освіті : світовий досвід та українські перспективи / [під заг. ред. О. В. Овчарук]. – К. : ''К.І.С.'', 2004. – 112 с. 2. Алмазова Н. И. Формирование межкультурной компетентности при обучении иностранному языку в экономическом вузе [Електронний ресурс] / Н. И. Алмазова. – Режим доступу : http://elibrary.finec.ru/materials_files/izv/IzvSPbUEF2003_3_C132_143_s.pdf. 3. Фурманова В. П. Межкультурная коммуникация и культурно-языковая прагматика в теории и практике преподавания иностранных языков : дисс. … д-ра. пед. наук : 13.00.02 / В. П. Фурманова. – Москва, 1994.– 475 с 4. Методика формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетенції : [курс лекцій] / [за ред. С.Ю. Ніколаєвої]. – К. : Ленвіт, 2011. – 344 с. 5. Плужник И. Л. Формирование межкультурной коммуникативной компетенции студентов гуманитарного профиля в процессе профессиональной подготовки : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / И. Л. Плужник. – Тюмень, 2003. – 29 c. 6. Samovar L. Communication between cultures Canada / L. Samovar, R. Porter, MacDaniel. – Wadsworth, 2009. – 496 p. 7. Абдрахманова Р. Дж. Условия формирования межкультурной коммуникативной компетентности обучающихся [Електронний ресурс] / Р. Дж. Абдрахманова. – Режим доступу : http://inlang.linguanet.ru/ScientificWork/Conferences/detail.php?ELEMENT_ID=2267. 8. Дівінська Н. А. Інноваційні аспекти формування міжкультурної комунікативної компетентності студентів вищих навчальних закладів художнього профілю / Н. А. Дівінська // Горизонты образования. – № 2 (32). – 2011. – С. 128–132. 9. Lustig M. Intercultural competence : interpersonal communication across cultures / M. Lustig, J. Koester. – Pearson Education, 2010. – P. 57–72. 10. Дахин А. Н. Педагогическое моделирование : сущность, эффективность и … неопределенность / А. Н. Дахин // Стандарты и мониторинг. – № 4. – 2002. – С. 22–26. citation: Шиян, Т. В. (2013) МОДЕЛЮВАННЯ ЯК МЕТОД ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ ГУМАНІТАРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). с. 198-202. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/10669/1/34.pdf