%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Дерев’янко, О. В. %D 2013 %F zu2:10670 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K педагогічна технологія, професійна компетентність, навчально-організаційні етапи %N 72 %P 203-208 %T ОСОБЛИВОСТІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ГІРНИЧИХ ІНЖЕНЕРІВ %U http://eprints.zu.edu.ua/10670/ %X У статті обґрунтовано запровадження педагогічної технології формування професійної компетентності майбутніх гірничих інженерів у процесі навчання фахових дисциплін; подано авторський підхід щодо її структури. З’ясовано, що професійна спрямованість навчальної діяльності на заняттях із фахових дисциплін та засоби її здійснення зумовлюють виокремлення мотиваційного, когнітивно-процесуального, результативно-оціночного етапів педагогічної технології формування професійної компетентності майбутніх гірничих інженерів.