eprintid: 10671 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/06/71 datestamp: 2014-02-21 08:25:54 lastmod: 2015-08-15 05:50:49 status_changed: 2014-02-21 08:25:54 type: article metadata_visibility: show title: Особливості формування проектувальних та конструктивних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін в умовах інформаційного суспільства language: ukraine abstract: У статті розглянуто проблему формування проектувальних та конструктивних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін в умовах інформаційного суспільства. Надано визначення проектувальних і конструктивних умінь учителів гуманітарних дисциплін та уточнено склад даних умінь з огляду на вимоги інформаційного суспільства. Визначено роль інформаційно-комунікаційних технологій у процесі формування проектувальних і конструктивних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін та запропоновано систему вправ, спрямованих на їх формування, з використанням ІКТ. creators_name: Зимовець, О. А. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2013 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 72 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 209-216 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Кузьмина Н. В. Психологическая структура деятельности учителя / Н. В. Кузьмина. – Гомель : Изд-во Гомельского гос. ун-та, 1976. – 57 с. 2. Сластенин В. А. К вопросу о профессиограмме учителя общеобразовательной школы / В. А. Сластенин // Советская педагогика. – 1973. – № 5. – С. 72–80. 3. Бульвінська О. І. Формування дидактичних умінь у студентів педагогічних університетів України : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня дис. канд. пед. наук : спец. 13.00.01 ''Загальна педагогіка та історія педагогіки'' / О. І. Бульвінська ; Національний педагогічний ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 1998. – 19 с. 4. Технології професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів : [навчальний посібник : у 2-х ч.] / [за заг. ред. доктора педагогічних наук О. А. Дубасенюк]. – Ч. ІІ : Технології соціально-педагогічної підготовки майбутніх учителів. – Житомир : Житомирський держ. пед. ун-т, 2001. – 192 с. 5. Мастерство и личность учителя. На примере деятельности учителя иностранного языка : [yчеб. пособие по проф. подгот. учителя иностр. яз.] / [Пассов Е. И., Кузовлев В. П., Кузовлева Н. Е., Царькова В. Б.]. – [2-е изд., испр. и доп.]. – М. : Флинта, 2001. — 239 с. 6. Панченко Л. Ф. Профессионально-педагогическая подготовка студентов педвузов к использованию новых информационных технологий (на примере гуманитарных факультетов) : дисс. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Л. Ф. Панченко ; Луганский педагогический ин-т им. Т. Г. Шевченко Восточноукраинского ун-та. – Луганск, 1994. – 172 с. 7. Морська Л. І. Методична система підготовки майбутнього вчителя іноземних мов до використання інформаційних технологій у навчанні учнів : [монографія] / Л. І. Морська. – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2007. – 243 с. 8. Зимовець О. А. Склад професійних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін на початку ХХІ століття (на прикладі підготовки вчителів іноземних мов) / О. А. Зимовець // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка. – 2009. – № 43. – С. 150–156. 9. Острянська О. А. Формування комплексних педагогічних умінь у майбутніх учителів початкових класів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 ''Теорія та методика професійної освіти'' / О. А. Острянська ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків, 2002. – 20 с. citation: Зимовець, О. А. (2013) Особливості формування проектувальних та конструктивних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін в умовах інформаційного суспільства. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). с. 209-216. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/10671/1/36.pdf