%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Пушкар, Т. М. %D 2013 %F zu2:10672 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K педагогічна технологія, професійна діяльність, інформаційно-комунікативний підхід, категорія комунікативності %N 72 %P 217-222 %T КОМУНІКАТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ- ФІЛОЛОГІВ ДО МІЖОСОБИСТІСНОЇ ВЗАЄМОДІЇ %U http://eprints.zu.edu.ua/10672/ %X У статті обґрунтовано місце і роль комунікативних і педагогічних технологій у професійній підготовці майбутніх учителів-філологів до міжособистісної взаємодії. З’ясовано сутність інформаційно- комунікативного підходу до професійної підготовки майбутніх учителів-філологів. Розкрито проблематику комунікативних технологій, які є різновидом технологій, розроблених і реалізованих у сфері виробництва, духовної і матеріальної культури, науки, а також є визначальним чинником, який демонструє рівень культурної еволюції суспільства.