%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Ткаченко, В. В. %D 2013 %F zu2:10674 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K особистісно орієнтований підхід, критерії оцінки сформованості професіоналізму, майбутні соціологи. %N 72 %P 228-233 %T КРИТЕРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЗНАНЬ, ВМІНЬ І НАВИЧОК У МАЙБУТНІХ СОЦІОЛОГІВ НА ЗАСАДАХ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ %U http://eprints.zu.edu.ua/10674/ %X У статті визначено критерії оцінки рівня сформованості особистісних та професійних якостей майбутніх соціологів. Відповідно до наявності компонентів професіоналізму виокремлено рівні сформованості професіоналізму майбутніх соціологів. Охарактеризовано методологічні принципи діагностики компонентів професіоналізму студентів-соціологів. Наведено інформацію щодо теоретичних та емпіричних методів дослідження сформованості компонентів професіоналізму майбутніх соціологів.