eprintid: 10674 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/06/74 datestamp: 2014-02-21 09:15:36 lastmod: 2015-08-15 05:51:18 status_changed: 2014-02-21 09:15:36 type: article metadata_visibility: show title: КРИТЕРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЗНАНЬ, ВМІНЬ І НАВИЧОК У МАЙБУТНІХ СОЦІОЛОГІВ НА ЗАСАДАХ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ language: ukraine abstract: У статті визначено критерії оцінки рівня сформованості особистісних та професійних якостей майбутніх соціологів. Відповідно до наявності компонентів професіоналізму виокремлено рівні сформованості професіоналізму майбутніх соціологів. Охарактеризовано методологічні принципи діагностики компонентів професіоналізму студентів-соціологів. Наведено інформацію щодо теоретичних та емпіричних методів дослідження сформованості компонентів професіоналізму майбутніх соціологів. keywords: особистісно орієнтований підхід, критерії оцінки сформованості професіоналізму, майбутні соціологи. creators_name: Ткаченко, В. В. creators_id: Kurator2011@ukr.net ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2013 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 72 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 228-233 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Курлянд З. Н. Педагогіка вищої школи / З. Н. Курлянд. – К. : Знання,2005. – 399 с. 2. Архангельский С. И. Качественно-количественные критерии оценки научно-познавательного процесса / С. И. Архангельский // Новые методы и средства обучения. – Москва, 1998. – № 3. – С. 7–9. 3. Низков А. А. О критериях оценки знаний, умений и навыков студентов / А. А. Низков // Проблемы высшей школы. – К. : Вища школа, 1980. – Вып. 40. – С. 36–41. 4. Сушанко В. В. Підвищення педагогічної майстерності та контроль за якістю знань : [метод. рекомендації для викладачів, учителів, студентів] / В. В. Сушанко. – Чернівці : Рута, 1996. –С. 14–16. 5. Рогов Е. И. Личность в педагогической деятельности / Е. И. Рогов. – Ростов н / Д : РГПУ, 1994. – 240 с. citation: Ткаченко, В. В. (2013) КРИТЕРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЗНАНЬ, ВМІНЬ І НАВИЧОК У МАЙБУТНІХ СОЦІОЛОГІВ НА ЗАСАДАХ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). с. 228-233. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/10674/1/39.pdf