%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Калитюк, Л. М. %D 2013 %F zu2:10675 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K діти національних меншин, теоретичні підходи, виховання дітей, теорія етносу. %N 72 %P 234-240 %T ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН В ІСТОРІЇ ВОЛИНІ: ПРОВІДНІ ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ %U http://eprints.zu.edu.ua/10675/ %X У статті обґрунтовано провідні теоретичні підходи до проблеми історико-педагогічного аналізу виховання дітей національних меншин на Волині у ХІХ – на початку ХХ століття – соціокультурний, соціально-педагогічний та етнопедагогічний. Відзначено значення для вивчення досліджуваної проблеми теорії етносу; сформульовано висновок про необхідність залучення до теоретичної основи дослідження теорії повсякденності та історико-педагогічної регіоналістики.