%0 Journal Article %A Вербило, А. В. %A Міхеєва, Г. М. %D 2014 %F zu2:10796 %I ЖДУ ім. І.Франка %J «БІОЛОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ – 2014»: Збірник наукових праць V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених і студентів %K Задачі, розв’язання, розділ “Людина”, творчі завдання, висновки %P 494-496 %T РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ ШКОЛЯРІВ В РОЗДІЛІ БІОЛОГІЇ “ЛЮДИНА” ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ ТВОРЧИХ ЗАДАЧ %U http://eprints.zu.edu.ua/10796/ %X Розв’язок задач потребує прояву елементів творчого підходу до використання наявних знань. Особливу увагу варто звернути на завдання, які мають тісний зв'язок з практичною діяльністю людини. Якщо школярі під час навчання навчилися не лише розв’язувати такі задачі, але і самостійно складати їх, то можна вважати, що вчитель успішно реалізував принцип зв’язку навчання з життям в навчально-виховному процесі.