eprintid: 10796 rev_number: 18 eprint_status: archive userid: 3878 dir: disk0/00/01/07/96 datestamp: 2014-04-07 12:40:20 lastmod: 2015-08-15 05:59:28 status_changed: 2014-04-07 12:40:20 type: article metadata_visibility: show title: РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ ШКОЛЯРІВ В РОЗДІЛІ БІОЛОГІЇ “ЛЮДИНА” ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ ТВОРЧИХ ЗАДАЧ language: ukraine abstract: Розв’язок задач потребує прояву елементів творчого підходу до використання наявних знань. Особливу увагу варто звернути на завдання, які мають тісний зв'язок з практичною діяльністю людини. Якщо школярі під час навчання навчилися не лише розв’язувати такі задачі, але і самостійно складати їх, то можна вважати, що вчитель успішно реалізував принцип зв’язку навчання з життям в навчально-виховному процесі. keywords: Задачі, розв’язання, розділ “Людина”, творчі завдання, висновки creators_name: Вербило, А. В. creators_name: Міхеєва, Г. М. ispublished: pub subjects: QK divisions: sch_bot full_text_status: public date: 2014-03 publication: «БІОЛОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ – 2014»: Збірник наукових праць V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених і студентів publisher: ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 494-496 refereed: TRUE citation: Вербило, А. В., Міхеєва, Г. М. (2014) РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ ШКОЛЯРІВ В РОЗДІЛІ БІОЛОГІЇ “ЛЮДИНА” ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ ТВОРЧИХ ЗАДАЧ. «БІОЛОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ – 2014»: Збірник наукових праць V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених і студентів. с. 494-496. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/10796/1/%D0%90._%D0%92._%D0%92%D0%B5%D1%80%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%BE__%D0%93._%D0%9C._%D0%9C%D1%96%D1%85%D0%B5%D1%94%D0%B2%D0%B0.pdf