%0 Journal Article %A Кістін, Ю. %A Сидорович, М. %D 2014 %F zu2:10806 %I ЖДУ ім. І.Франка %J «БІОЛОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ – 2014»: Збірник наукових праць V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених і студентів %K Системно-організуючі підходи,висококваліфікований спеціаліст, біолог,професійна підготовка фахівця,професійна освіта. %P 507-513 %T СТРУКТУРА ДОСЛІДНИХ УМІНЬ СТУДЕНТІВ: КОМПОНЕНТИ ТА ПОЕЛЕМЕНТНИЙ СКЛАД %U http://eprints.zu.edu.ua/10806/ %X Тенденції розвитку суспільства потребують нових системно-організуючих підходів до підготовки висококваліфікованого спеціаліста, зокрема, майбутнього біолога. Вказане може бути реалізоване за рахунок удосконалення змісту професійної підготовки фахівця, який вільно саморозвивається та самореалізується, здатний до гнучкої зміни способів і форм життєдіяльності на основі комунікації професійної освіти і принципу соціальної відповідальності.